2013年3月26日 星期二

16項有關我的事情

1.咁呢16樣野我就講下我點樣入行同埋點係動漫(ACG)界立足啦
2.小時候已經很喜歡超人~玩玩具~
3.小學3~4年班開始喜歡機械人:高達那些~最記eva細個睇覺得有d恐怖又驚但又要睇-v-""
4.之後應該是比卡超...最利害的是..爸爸幫忙..把那時的256隻pokemon公仔集齊..(可能這樣做就左我日後收藏玩具既習慣~XD
5.比卡超之後當然係數碼暴龍..這次沒買那麼多公仔..這次買暴龍機..Orz
6.~~次序不記得了..YO!YO!啦爆旋婆婆啦!四驅車啦..
7.好似去到5~6年班終意左打機~開始無咩點玩以上東西..(數碼暴龍..比卡超既還在..但是超人同黃金勇者果d已經掉晒T.T..到大過明白...果D玩具呢家好直$
8.到左中一都是打機多...不過買左電腦開始玩PC GAME&上網
9.中二由於好似好耐無睇高達咁..見到無線播SEED..咁打算上網睇下有冇得睇啦..點知..有樣叫BT既野..(我第一次BT就係BT左50集既高達SEED..
10.咁睇高達之後當然會買模型啦...唔知好定壞..BANDAI個倉就係青衣..咁開倉緊係去買高達啦=V="(現在開倉都越黎越貴
11.唔好似1個月左右日本就已經出SEED DESTINY~..果時應該最西利.. 1集高達看3次..無字幕 簡體字幕第2日睇埋繁體字幕~同時開始左save$買高達模型既習慣
12.應該中三左右好似已經有少少打厭左online..打算睇d機械人動畫黎睇 好似full metal panic 但搵唔到seed..結果比我搵到套舞-乙HIME咁當然順手dl埋舞-HIME但係睇完乙先睇番第一季好左2套野只係角色樣同內容無關既-v-"
13. 那該說拎我對ACG產生興趣的動畫是舞-HIME係列..睇完晒之後就開始睇其實出名既動畫..記得當時好似係7月8月無野做- -DL左套叫涼宮春日之憂鬱 這套突如其來地我覺得非常好睇..係日本播出不久都有好大既回響(現在不用說..在ACG界都會聽過這套動畫名..直到10月前都還是看後番
14.中4自那個10月起我就有看新番的習慣了..直到現在..
15. 那講完看那方面回到買東西方面..我第一次買的FIGURE是舞-HIME的舞衣..買既原因可能當時見平吧=.="那之後當然是涼宮..之後到現在洗在 這些東西上的$都過了5~6千多完吧.. 高達應該也有3千多..其他的是同人物品..好像數過家中在acg界負出
既金錢是已經過萬元...
16.當我快升中五既時候開我始認識cos界既朋友(第一次接觸應該是中三的動漫節),到現在的ive我還加入了動漫學會。其中也有很多細節節省了..如果早想知道問來本人吧zzz~

沒有留言:

張貼留言